
Wymiana
Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem bądź kolorem - nic straconego!
Wypełnij Formularz wymiany następnie wyślij go do nas wraz z produktem.
Przesyłkę możesz nadać we własnym zakresie na adres: Military24.pl Litewska 6a 82-200 Nowa Wieś Malborska
W nadaniu paczki pomoże Ci Aplikacja Wygodne Zwroty:
W ciągu 30 dni od odebrania towaru, dajemy Ci możliwość wymiany towaru na inny rozmiar lub kolor, będący w ofercie sklepu.
Jakie są koszty wymiany towaru? Wymiana towaru jest bezpłatna, jedyny koszt jaki ponosisz to koszt transportu do Ciebie wymienionego produktu 15 zł.
Wpłaty dokonaj na nasze konto bankowe 55 1870 1045 2078 1085 7136 0001 podając w tytule nr zamówienia.
Pamiętaj - odeślij do nas produkt/y w stanie niezmienionym wraz z zabezpieczeniami producenta i sklepu.
- Paczki wysłane za pobraniem nie będą odebrane
- Brak dostępności towaru, wiąże się z brakiem możliwości realizacji wymiany
Zwrot
Jeśli zdecydowałeś się zwrócić produkt/y w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia, poinformuj nas koniecznie o swojej decyzji : sklep@military24.pl
Możesz również wypełnić Formularz zwrotu i wysłać go do nas wraz z produktem.
Przesyłkę możesz nadać we własnym zakresie na adres: Military24.pl Litewska 6a 82-200 Nowa Wieś Malborska
W nadaniu paczki pomoże Ci Aplikacja Wygodne Zwroty:
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia. Zwrotu środków dokonujemy maksymalnie do 14 dni, od odebrania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Paczki wysłane za pobraniem nie będą odebrane
- Jeśli nie otrzymamy zwrotu w terminie, możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu odebrania Twojej przesyłki
Pamiętaj - odeślij do nas produkt/y w stanie niezmienionym, niepogorszonym. Zabezpiecz odpowiednio zwracane produkty.
Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
Reklamacja
Masz problem z produktem? Przykro nam, jednak nie martw się, niezwłocznie zajmiemy się Twoją sprawą !
W pierwszej kolejności poinformuj nas o tym opisując problem lub wypełnij Formularz reklamacyjny, do maila dołącz zdjęcia produktu.
Mail wyślij na adres sklep@military24.pl.
Jeśli dokumentacja będzie niekompletna, poprosimy Cię o jej uzupełnienie. Po otrzymaniu kompletu informacji sklep rozpocznie procedurę reklamacyjną.
Decyzję wydamy w ciągu 14 dni
Reklamacja gwarancyjna
Wszystkie towary posiadają gwarancję producenta na określony okres czasu. Udzielana jest ona na podstawie dowodu zakupu bądź innego dokumentu, umożliwiającego jednoznaczne określenie towaru i daty jego nabycia.
Reklamacja w tym przypadku jest realizowana bezpośrednio przez punkty serwisowe producenta.
Reklamacja z tytułu rękojmi
- W mailu poinformuj nas, że chcesz skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi
- Z tej formy reklamacji możesz skorzystać do 2 lat od daty zakupu
Ogólne zasady gwarancji
Jeżeli do danego produktu nie załączono karty gwarancyjnej obowiązują ogólne zasady gwarancji:
- Gwarancja obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy.
- Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 30 dni od dostarczenia sprzętu do serwisu gwarancyjnego.
- Okres gwarancyjny ulega przedłużeniu o czas przebywania towaru w serwisie.
- Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki, gdy w okresie gwarancji nastąpi konieczność dokonania dwóch napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem.
- Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych, czyli m.in. na baterie, akumulatory, powerbanki, paliwo turystyczne, smary, impregnaty i inne materiały eksploatacyjne, których właściwości mogą ulec degradacji wraz z upływem czasu.
- Pojęcie naprawa nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi, przechowywania, konserwacji, transportu.
- Samodzielne próby naprawy lub przeróbki sprzętu będą równoznaczne z utratą gwarancji.
- Uszkodzenia mechaniczne wynikające z winy klienta nie podlegają gwarancji.
- Gwarancją nie są objęte uszkodzenia wynikające z działania siły wyższej jak zjawiska atmosferyczne, powodzie, pożary itp.
- Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.